2011年3月7日 星期一

Power In Me 演唱/胡德夫



Power In Me


詞 賴聲川
曲 胡德夫
演唱 胡德夫

How high can I reach?
你知道我可以飛多高?

How far shall I stride?
你知道我可以跨多遠?

Its up to me,
這一切盡其在我!

The power in me.
這是來自我的力量

Shall we have peace?
我們能否擁有和平?

Can we share love?
我們是否可以共享愛?

Its up to me,
這一切盡其在我!

The power in me.
這是來自我的力量

The power in me
我自己的力量

Can grow a tree
可以讓一棵樹成長

Can move the mountains
可以移動山巒

Can make men free.
可以讓我自由

The power in me
我自己的力量

Can make me see
可以讓我知道

That Im the one who changes the world.
我就是那個改變世界的人

Its all up to me,
這一切盡其在我!

The power, the power in me
這是來自我的力量

0 留言:

訂閱:使用E-Mail 訂閱全站

謝謝您的閱讀,祝您圓滿豐盛~

廣告看版