2012年2月17日 星期五

每一件事都是完美的



Me: God,can i ask you a question?
「上帝,我可以問你一個問題嗎?」

GOD: Sure
「當然可以」

Me: Promise me...you won't get mad
「答應我...你不要生氣」

GOD: I promise
「我保證」

Me: Why did you let so much stuff happen to me today?
「為什麽你要我今天很多不好的事物都發生我身上?」

GOD: What do you mean?
「你這是什麽意思?」

Me: Well, i woke up late
「這樣的,我遲醒了」

GOD: Yes
「是的」

Me: My car took forever to start
「我的車總是不能開動」

GOD: Okay
「好的」

Me: On the way home, my phone went DEAD, just as i picked up a call
「在回家途中,正好我要撥打時,手機已經休克」

GOD: All right
「明白」

Me: And on top of it all off, when i got home , i just want to soak my feet in new foot massager & relax. But it wouldn't work !!! Nothing went right today ! Why did you do that?
「結束所有手頭上的事,當我回到家,我正好要使用新的足部按摩器輕鬆,但是它不能啟動! 今天沒有一樣都好,為什麽你要這樣做?」

GOD: Let me see, the death angel was at your bed this morning ,i had to send one of my angels to battle him for your life. I let you sleep through that
「讓我看看,有一個死亡天使曾在你早上的床上,我會派送我的一個天使去為你的生活和它戰鬥,我會讓你睡。」

Me: OH
「哦」

GOD: I didn't let your car start because there was a drunk driver on your route that would have hit you if you were on the road.
「我沒有讓你的車啟動,是因為有一個醉酒司機會打你,如果你在道路上的話」

Me: (ashamed)
「慚愧」

GOD: Your phone went dead bcuz the person that was calling was going to give false witness about what you said on that call, I didn't even let you talk to them so you would be covered.
「你手機會休克,是因為有一個人要透過通話要做你的虛假證人,我不讓你和他交談就不會被牽連當中,你也受到保護」

Me: I see God
「我明了...上帝」

GOD: Oh and that foot massager, it had a shortage that was going to throw out all of the power in your house tonight. I didn't think you wanted to be in the dark.
「噢,那個足部按摩器 它有一個短缺會把你今晚家裡的全部電源都帶走,我沒想過你想要在黑暗里」

Me: I'm Sorry God
「抱歉上帝」

GOD: Don't be sorry, just learn to Trust Me...in All things , the Good & the bad.
「不用對不起,現在學會信任我...好的壞的...都在這所有事里」

Me: I will trust you
「我會信任你」

GOD: And don't doubt that My plan for your day is Always Better than your plan.
「不懷疑你的每一天,我的計劃永遠都比你的計劃更好」

Me: I won't ,God...let me just tell you , Thank you for Everything today.
「我不會了,上帝...就讓我跟你说,謝謝你今天安排所有的一切」

GOD: You're welcome son . It was just another day being your God and I Love looking after My Children..
「你別客氣孩子,每一天都是新的開始,我都一直眷顾和愛戴著我往後的孩子」


----------------------------------------------------------------------------
SHARE it if you believe in him ...
「如果你相信上帝的話【分享】给大家一起見證祂的指引」
----------------------------------------------------------------------------

「因為你就是偉大的,完全的,慈愛又公義的!也就是我們全人類罪人中的拯救主,天地下沒有人同你相比,我要呼唤你的美名直到永遠。

願你的國降臨,叫這世界人人得到你的真理道路!
如此禱告奉主耶稣基督的名求,阿們...」

發佈者: ZeroZero Keng

0 留言:

訂閱:使用E-Mail 訂閱全站

謝謝您的閱讀,祝您圓滿豐盛~

廣告看版